Gnome: Jak prenesu okno z jedne obrazovky na druhou?

Bob Koutsky koutsky na cncz.cz
Středa Prosinec 8 09:34:22 CET 2004

On Tue, 2004-12-07 at 22:56 +0100, Pavel Kankovsky wrote:

> Prave ze bez Xineramy to nejde.

sakra... a neni nejaka mezicesta? Na Xinerame mi vadi jednak to ze kvuli
ni prijdu o OpenGL akceleraci, jednak to ze nektera okna (hlavne popupy)
se zobrazujou napul na jedne, napul na druhe obrazovce. Nejde ta
xinerama nejak nastavit, aby se aspon ty byly cely na jedny obrazovce?

--
Bob Koutsky
CN Resources International (CZ) a.s.