Soft na zalohovani DVD - 2

Jirka Dutka dutka na lazne.cz
Středa Prosinec 8 10:18:48 CET 2004

Martin Pokorny wrote:
> Pred casem tady probehlo, jak zalohovat DVD s tim, ze nejlepsi je
> windowsovy DVDShrink a tomu zas ve wine blbnou nektere dialogy a ma
> problem s ASPI...  Vyresil jsem to nakonec takto:
>
> Pokud nekdo najde lepsi zpusob, budu rad. Nejlepsi by bylo presvedcit
> wine, aby pustil DVDshrink k ASPI, to se mi vsak nepodarilo.

Zkoušeno pod Wine ver. 20040914, v adresáři ~/.wine/dosdevices mám
symlink jménem d: -> /mnt/dvd
V Shrinku mi normálně funguje dialog (i ikona) Open Disk, následně můžu
v combu vybrat d:\[NAZEV_DISKU_DVD], ovšem musím před spuštěním Shrinka
namountovat /mnt/dvd

--
Přeji hezký den,
Jiří Dutka, správce IS