DHCP + firewall

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Prosinec 8 11:22:58 CET 2004

Este ma napadlo nieco taketo...
Viem ze sa da cez DHCP poslat klientovi nejake parametre (WINS server,
mozno tusim aj proxy atd...alebo ip-cko automatickej konfiguracie proxy
ci tak nejak). A dumam nad tym, ze by som napr. miesto portu na proxy,
tam povesil nejaky program, ktory by dohodil do iptables ACCEPT do
FORWARD pre to ip-cko, co sa spojilo na tu sluzbu.
Zda  sa mi to realne rozbehat. Problem ale je, ako to potom vypnut a
zaznam z iptables zmazat :-)

Uz som v koncoch dumania, zacinam ma pocit, ze to co chcem (sklbit viac
veci naraz dokopy) je dost nerealne :-(

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2