DHCP + firewall

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Prosinec 8 11:46:20 CET 2004

	Da se nahodit handle na RELEASE v DHCPd? Pokud ano, přesně v tom
okamžiku by to mělo jít ven...

> Uz som v koncoch dumania, zacinam ma pocit, ze to co chcem
> (sklbit viac
> veci naraz dokopy) je dost nerealne :-(

	No je fakt, že mi to připadá, že se prostředky poměrně
neadekvátními řeší to, co by mělo být core součástí takové sítě (ano,
dnešní prostředky dostupné v takových sítích nic takového nemají...:->),
ale chápu, že v komerčním prostředí je to potřeba, na druhou stranu jsou
výrobci zřejmě hluší...