DHCP + firewall

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Čtvrtek Prosinec 9 12:56:19 CET 2004

On Thu, 9 Dec 2004, Jan Satko wrote:

> Stale na nieco zabudate.
>
> Pokial neodstavim ARP na sietovke, tak si "volne" IP-adresy mozu rucne
> nahodit. Toto je pouzitelne v tom pripade, ked budem mat namapovany ARP na
> vsetky IP-cka. Co samozrejme to isteho casu mat nebudem. Takze volne ip-cka
> (t.j. tie ktore nebudu mat zaznam v ARP tabulke resp. zatial nebudu
> pridelene) budu stale k dizpozicii na rucne nastavenie.

Nemyslel jsem, ze to budete dynamicky pridavat v arp tabulce, ale ze to
budete pridavat do konfiguraci firewallu samozrejme. Uz jsem byl vcera
utahany a nejak jsem myslel, ze to je samozrejme.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...