DHCP + firewall

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Prosinec 9 09:23:22 CET 2004

> nic odstavovat nebudete. Jen nektere zaznamy natvrdo (APcka) a dynamicky
> si budete rucne pridavat zaznamy pro jednotlive stanice.

Stale na nieco zabudate.

Pokial neodstavim ARP na sietovke, tak si "volne" IP-adresy mozu rucne
nahodit. Toto je pouzitelne v tom pripade, ked budem mat namapovany ARP na
vsetky IP-cka. Co samozrejme to isteho casu mat nebudem. Takze volne ip-cka
(t.j. tie ktore nebudu mat zaznam v ARP tabulke resp. zatial nebudu
pridelene) budu stale k dizpozicii na rucne nastavenie.

> Vsak tu dvojici [IP adresa,MAC], jak jsem hernajs uz jednou psal, zjistite
> z logu dhcp ve chvili, kdy klient pozada o adresu...

Ok.

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2