MB MSI915P Neo2, zvukovka, kernel panic po update BIOSu

furstj na volny.cz furstj na volny.cz
Pátek Prosinec 10 14:17:17 CET 2004

Dobry den,

mam stejny problem s Gentoo distribuci. Zatim jsem zjistil, ze jadro
2.6.7
nabootuje a bezi, ale stejne tam jsou nejake problemy. Typoval bych to na
radic disku (vzdy v noci, kdyz probiha updatedb, tak pocitac zatuhne).
Jadro 2.6.9 vypise hned kernel panic. Presne jako ve Vasem pripade to s
biosem 1.1 fungovalo (vcetne jadra 2.6.9). Upgrade na 1.5 => kernel
panic.

DOwngrade na 1.1 nic neresi, protoze s 1.1 zase tuhly Win2k (tem to sice
preju, ale bohuzel je budu asi obcas potrebovat).

Co se tyka te zvukovky, tak ta mi take nechodi. Mela by byt podporovana v
alsa driverech pomoci modulu snd-azx, ale je to pomerne novinka a jeste to
asi nechodi uplne korektne. Ja mel v supliku stary SB-Live, tak jsem po
tom dal nepatral a soupnul jsem tam SB.

BTW. Jak mate nastaveny rezim SATA radice? Ja mam Enhanced/IDE. S
Enhanced/AHCI se mi to zaboha nedari rozchodit.