MB MSI915P Neo2, zvukovka, kernel panic po update BIOSu

Zdenek Janis Zdenek.Janis na brajan.cz
Úterý Prosinec 14 12:32:56 CET 2004

furstj na volny.cz napsal(a):
> Co se tyka te zvukovky, tak ta mi take nechodi. Mela by byt podporovana v
> alsa driverech pomoci modulu snd-azx, ale je to pomerne novinka a jeste to
> asi nechodi uplne korektne. Ja mel v supliku stary SB-Live, tak jsem po
> tom dal nepatral a soupnul jsem tam SB.
Ted jsem zkompiloval alsa (1.0.7) ovladac pro tuhle zvukovku a tedy
nevim... Hraje to, to jo, dokonce bych rekl, ze to je takovej "hezci"
zvuk nez na jinych integrovanych zvukovkach, ale je to kazene takovyma
lupancema, ktere se meni podle zatizenosti pocitace a jsou pouze pokud
se neco prehrava... Kdyz treba zacnu listovat v MC velkym souborem, tak
lupance temer zmizej. Vyhazel jsem vsechny kernel moduly a nechal jen
zvukovku a porad totez. Tak nevim, zda to je jeste neodladenosti modulu
pro zvukovku a nebo je vazne neco s deskou.

Krome toho tam mam ATI Radeon x600XT a kernel modul "fglrx" a kdyz chci
rucne ukoncit XFree86 tak se mi "vybleje kernel" a opetovne spusteni
konci zpravidla zdechnutim pocitace.

V blizke dobe bych mel dostat do rukou podobne vybavenou zakladni desku
ale od ASUS, tak jem zvedav.

> BTW. Jak mate nastaveny rezim SATA radice? Ja mam Enhanced/IDE. S
> Enhanced/AHCI se mi to zaboha nedari rozchodit.
Naprosto totez...

--
S pozdravem
     za fy. Bratri Janisove