Eurotel CDMA: pppd, chat: modem neodpovida (expect (OK), alarm)

Horák Daniel horak na sitmp.cz
Neděle Prosinec 12 10:34:07 CET 2004

> Pote co jsem travil cca 3 dny tim, ze jsem hledal nejlepsi konstalaci
> kernelu (chteje nejaky RH kernel) jsem nakonec zacal pouzivat
> mirne upraveny 2.6.5-1.358. U rady 2.6.[8|9] mi to nechodi
> ani nahodou.

To mne taky zajima, s jaky jadrem to funguje. S poslednim jadrem pro FC2
nic moc. Kdyz to spadne, tak se modem dostane nejakeho divneho stavu,
kdy nereaguje na AT prikazy a nepomuze ani restart pocitace, ani restart
modemu s vyndanim baterky. Pomuze jen restart do WinXP a spojit se a
odpojit se v nich.

Naprosto souhlasim ;-)

			Dan