Eurotel CDMA: pppd, chat: modem neodpovida (expect (OK), alarm)

Karel Zak kzak na redhat.com
Neděle Prosinec 12 18:07:49 CET 2004

Horák Daniel píše v Ne 12. 12. 2004 v 10:34 +0100:

> To mne taky zajima, s jaky jadrem to funguje. S poslednim jadrem pro FC2

 Jeste mam v planu vyzkouset portovat stary ovladac do novejsiho
kernelu, i kdyz mam trosku pocit, ze problem v 2.6.[8|9] nemusi byt
primo v tom ovladaci, ale nekde v USB obecne.

	Karel

--
Karel Zak <kzak na redhat.com>