Eurotel CDMA: pppd, chat: modem neodpovida (expect (OK), alarm)

Karel Zak kzak na redhat.com
Neděle Prosinec 12 18:39:12 CET 2004

Jirka Kosina píše v Ne 12. 12. 2004 v 18:13 +0100:

> Mne v 2.6.8.1 (coz je, az na jeden vykricnik, identicke jadru 2.6.8 :) )
> mi CDMA funguje (tato zprava je dukazem).

Vim, ze nekterym lidem to chodi. Ale najdete i celkem dost zprav od
lidi, kterym to nechodi. Ten muj modem je mesic stary a asi "s tim
novejsim" firmware. Me to mozna parkrat s 2.6.8 nabehlo, ale nedalo se s
tim pracovat a casto to koncilo na selhani "CHAP authentication".

	Karel

--
Karel Zak <kzak na redhat.com>