Eurotel CDMA: pppd, chat: modem neodpovida (expect (OK), alarm)

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Prosinec 12 18:43:56 CET 2004

On Sun, 12 Dec 2004, Karel Zak wrote:

> Vim, ze nekterym lidem to chodi. Ale najdete i celkem dost zprav od
> lidi, kterym to nechodi. Ten muj modem je mesic stary a asi "s tim
> novejsim" firmware. Me to mozna parkrat s 2.6.8 nabehlo, ale nedalo se s
> tim pracovat a casto to koncilo na selhani "CHAP authentication".

Je to opravdu co kus to original, dostal jsem se do styku s mnoha modemy a
kazdy se choval naprosto nedeterministicky (a jeste ke vsemu
nedeterministicky jinak). Muj uz je hodne stary, kupoval jsem to hodne na
zacatku exisstence te sluzby (ostatne, viz muj clanek na lupa.cz :) ). Na
CHAP autentizaci ci LCP timeout mi to selze pravidelne pri prvnich trech
az ctyrech pokusech o connect, pak se to chytne. A obcas jeste musim
restartovat pppd (nebo to nechat chcipnout na timeout), protoze na uvodni
ATZ nedostanu od modemu OK.

Je to proste megasmejd. Doufam, ze ty PCMCIA kusy nenechaji vyrabet take
GTran :)

--
JiKos.