APACHE A PROTECTED DIRECTORIES

Jan Nemsak janko na janko.sk
Pondělí Prosinec 13 00:17:47 CET 2004

Myslim ze to mas v podstate dobre, ide o to ci mas nastaveny apache tak,
aby ti cital .htaccess subor.
Skus si to najskor napisat do httpd.conf a ak ti to pojde, potom skumaj
preco ti to nejde z .htaccess

Taketo nieco by ti malo fungovat, mne to ide:

    <Location /adresar>
     AuthUserFile /home/www/.htpass.adresar
     AuthName "adresar chraneny heslom"
     require valid-user
     AuthType Basic
    </Location>

Mal by si mat myslim skompilovany apache s mod_ataccess a v
konfigurakoch nieco ako AccessFileName .htaccess
Pozri si httpd.conf, tam je to okomentovane.

Jano

--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)
ICQ: 59817311