APACHE A PROTECTED DIRECTORIES

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Prosinec 13 01:04:15 CET 2004

> Zdravim vsetkych linux masterov.
Hmm, tak to ja nejsem :-)

> Stale ma trapi jeden problem ako rozbehat PROTECTE DIRECTORIE pretoze
postup podla navodu nejde.
[...]
> ale neviem ci mam nieco nastavit aj v httpd.conf pre apache 2.0
Ja mam tedy Apache 1.neco, ale snad to bude podobne.

V httpd.conf mam asi toto

AccessFileName .htaccess

    <Directory "/var/www/domena/home">
        AllowOverride Options AuthConfig FileInfo
        Order allow,deny
        Allow from all
        <Files ~ "^\.ht">
            Order allow,deny
            Deny from all
            Satisfy All
        </Files>
    </Directory>

no a v adresari /var/www/domena/home mam soubor .htaccess, ve kterem je
tohle:

AuthType Basic
AuthName "A heslo znas???"
AuthUserFile /var/www/domena/home/.htpasswd
require valid-user

a v adresari /var/www/domena/home mam soubor .htpasswd ve kterem jsou jmena
a hesla. Vytvoril jsem to pomoci prikazu
htpasswd -c /var/www/domena/home/.htpasswd jmeno_uzivatele

Pro dalsi uzivatele uz se -c nedava. Take lze pouzit parametr -m aby to
misto crypt() pouzivalo md5() hashe.

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz