Wi-Fi: WPA/TKIP a PEAP-MSCHAPv2 (delsi)

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Prosinec 13 00:52:33 CET 2004

> - Tento magic-box-software pro me zajisti autentizaci k Wi-Fi AP
>    poskytovatele pres PEAP-MSCHAPv2 a nastavi driver wlan karty na
>    sifrovani WPA/TKIP.
> - Teoreticky zajistuje handshaking tykajici se vymeny klicu pro WPA.
> - Po jistou dobu pak muzu s radosti po jeho spusteni vyuzivat bezdratoveho
>    internetu.
> - Po teto dobe vsak spusteny wpa_supplicant ???"prestane obsataravat
>    vymenu klicu"??? ci proste ???"prestane fungovat"??? a IP spojeni s AP
>    je v cudu.
A neni to nejake "demo" ? Jako ze vam predvede, ze to umi, ale po case se
sam vypne, abyste si to jako tedy ehm ... koupil, ze ano :-)
Neco podobneho jsem zazil kdysi s real-serverem (server na vysilani
obrazoveho streamu). Podle dokumentace to melo fungovat bez omezeni 30 dnu
od instalace, ale v praxi to fungovalo presne 10 minut a muselo se to
restartovat. O tomhle omezeni nevedel ani zastupce pro Evropu ;-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz