Wi-Fi: WPA/TKIP a PEAP-MSCHAPv2 (delsi)

arpanet arpanet na post.cz
Pondělí Prosinec 13 07:30:48 CET 2004

> Dobry den,
> pro ty, kteri se nevydesili prectenim zkratek ze $SUBJ:

i Vaam dobryy

> - Teoreticky zajistuje handshaking tykajici se vymeny klicu pro WPA.
> - Po jistou dobu pak muzu s radosti po jeho spusteni vyuzivat bezdratoveho
>    internetu.
> - Po teto dobe vsak spusteny wpa_supplicant ???"prestane obsataravat
>    vymenu klicu"??? ci proste ???"prestane fungovat"??? a IP spojeni s AP
>    je v cudu.

---

> - Staci stary wpa_supplicant zabit, pustit novy a vse zas chvili jede. Zda
>    se take, ze ono vpadnuti je zavisle na tom, zda se spojem prenasi data
>    ci nikoli.
> - Po kratkych utrapach jsem problem vyresil hrubou silou a wpa_supplicant
>    spoustim v cyklu s prodlevou nekolika malo minut. Predpokladam ale, ze
>    tohle neni spravne reseni.
> - Setkal jste se nekdo s necim podobnym? Jak jste to vyresil?

 .... a kdo zada o overenii ....

u zakaznika maame komplikaci ze pokud pozada port poprve tak OK ...
potom klient prejde na jine AP nebo vytimeoutuje (fuj  to je ale slovo) a znovuoverenii  -(((( ... smuula

vypada to ze v prvotnim dialogu suplikant aktivne vyridi ... ale pokud je pozadan druhou stranou
po jiste dobe ... tak se na to Vy...bodne

reseni ale neznam .... krome dlouhyyych platnosti overenii u u 802.1X ...
s WiFi to udelat UpDown a nejak se to vymotaa ...