Eurotel CDMA: pppd, chat: modem neodpovida (expect (OK), alarm)

Karel Zak kzak na redhat.com
Pondělí Prosinec 13 09:08:29 CET 2004

Stanislav Petr píše v Po 13. 12. 2004 v 02:53 +0100:

> Ja pouzivam CDMA asi u deseti routeru ruzne rozmistenejch po republice (takze
> si fakt nemuzu dovolit k nim jezdit), a vice mene to funguje k moji
> spokojenosti. Takze nastaveni, ktery pouzivam:
>
> 1. Nepouzivam modem prez modul cdc_acm (to je hroznej pruser), ale prez
> usbserial.

 Mne to s timto modulem sice take chodilo, ale nezavesovalo.

> 2. Po trech chybnejch prihlasenich modem pomoci at prikazu resetuju a zaroven
> resetuju celou masinu.
>
> 3. Na modemech nechavam trvale zapnuty podsvetleni displeje (zvedne to spotre
> bu a tim se zmensi kolisani napeti pri zacatku vysilani).

 Tyto problemy nemam. IMHO u tech novych modelu (firmawaru) uz problem s
vypinanim neni.

> No a kdyz jsme uz u toho testovani, skoro mam dojem, ze je kolem CDMA tolik
> problemu, ze by si snad zaslouzilo svoji vlastni konferenci, ktera by nam
> tyhle problemy pomohla lepe resit.

To je pravda.

	Karel

--