Eurotel CDMA: pppd, chat: modem neodpovida (expect (OK), alarm): VYRESENO?

Tomas Sieger tomas.sieger na systinet.com
Pondělí Prosinec 13 09:06:16 CET 2004

Dekuji vsem za napady a pomoc.

Problem jsem (zatim?) vyresil jednoduse, s pomoci serial-HOWTO: kdyz se
modem se mnou nechce bavit (coz je porad, nezavisle na tom, kdy ho
strcim do USB v pocitaci, jestli byl zapnutej nebo vypnutej, jestli jsem
s nim uz bootoval apod.), zinicializuju jeho zarizeni:

   # setserial /dev/ttyACM0

setserial sice vypise:

   Cannot get serial info: Invalid argument

ale pak uz se s modemem muzu bavit (via minicom) a dokonce i navazat
spojeni s ISP. A misto cisteho pppd jsem zacal pouzivat wvdial /
wvdialconf - jsou daleko vic ukecani, coz je pri reseni problemu potreba.

Jeste poznamka: ve wvdialu jsem musel zapnout "Stupid Mode". A s "Auto
DNS" mam problemy (nefunguje?) - musim DNS nastavovat rucne v
/etc/resolv.conf.

zdravi
   Tomas