Eurotel CDMA: pppd, chat: modem neodpovida (expect (OK), alarm)

Karel Zak kzak na redhat.com
Sobota Prosinec 11 19:35:25 CET 2004

Tomas Sieger píše v Pá 10. 12. 2004 v 16:14 +0100:
> Zdravim,
>    mam netrivialni problem s Eurotel CDMA (modem GPC-6420) v Linuxu, FC3,
> jadro 2.4.9.
> Pri "instalaci" modemu jsem postupoval podle
> http://www.linuxsoft.cz/article.php?id_article=331, tj. pouzivam pppd a
> chat. Po instalaci jsem se nekolikrat uspesne (a take neuspesne - ale
> menekrat) pripojil a prenesl i par MB.

Pote co jsem travil cca 3 dny tim, ze jsem hledal nejlepsi konstalaci
kernelu (chteje nejaky RH kernel) jsem nakonec zacal pouzivat
mirne upraveny 2.6.5-1.358. U rady 2.6.[8|9] mi to nechodi ani nahodou.
Ted mi to chodi zcela bez problem a rekl bych lepe nez s nejnovejsima
ovladacema od ET ve WinXP kde to ma dost podobne problemy jako v
novejsich kernelech. Cloveka co mel na starost tudle dodavku HW pro ET
bych poslal na pracak a ty korejce co to smazej povesil za koule do
pruvanu...

	Karel

--
Karel Zak <kzak na redhat.com>