qmail nebo postfix?

Lubomír Klubus lubomir.klubus na orgrez.cz
Pondělí Prosinec 13 13:33:47 CET 2004

> Tady bych zaroveny vyuzil
>konferenci a zaptal se vas, jak je to s licenci qmailu? Nejak jsem ji uplne
>nepochopil - je tam neco jako ze se nesmi sirit v binarni forme a podobne.
>Ale jak je to napriklad s modifikacema??? Zatim pouzivam moji silne
upravenou
>verzi (a nejaka licence me nezajima), ale jak by to bylo, kdybych to
vystavil
>verejne?

No nevím jak je to s licencí správně,ale vím, že například Mandrakesoft to
řeší tak, že qmail nevypálí na Cd s distribucí, ale nechá ho na svých
stránkách na stažení jako RPM. Takže asi se nesmí distribuovat binární forma
na CD,ale na WWW stránce to být asi může....?!?
Otázka taky je jestli po těch mnoha patchích a úpravách se dá ještě ten
výsledný soft označovat slovem qmail.

	Lubomír Klubus