qmail nebo postfix?

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Prosinec 14 08:31:24 CET 2004

On Mon, Dec 13, 2004 at 05:20:22PM +0100, Peter Surda wrote:
> Updaty maju podla mna celkom rychlo a defaulty su skutocne optimalizovane na
> bezpecnost vyrazne viac ako Red Hat. Ked ti vadi zrusenie "free as beer"

Optimalizovane? Vazne? A to jen proto, ze to rikaji?

> verzie, mne sa 149$ za rok na server nezda az tak vela. Red Hat stoji viac nez
> 2krat tolko a je omnoho nenazranejsi na diskspace a podla mna aj na RAM (a to
> este nehovorim o fedore).

Disk dneska stoji nulanulanic. A z minimalni instalace si i tak muzete
dalsi baliky sam odebrat (pokud vam zalezi na tom, abyste mel co nejmensi
instalaci).

> Iste by bolo dobre mat nejake free as beer distro skutocne optimalizovane na
> server. Bohuzial, zatial som ziadne take nenasiel. Keby sa mi podarilo zohnat
> finanancovanie a codeveloperov (a 2krat tolko casu :-)), mozno by som aj
> spravil vlastne, ale na servre mam malo zakaznikov, takze svoje zdroje
> sustredujem na firewall/embedded (Route Hat).

Aha. Takze vcetne Trustixu vsechno Red Hat based. No, hlavne ze mate
dobry pocit :-)

Dulezitejsi (nez vas "free ber") ovsem je, ze Trustix uz jednou odesel
do kytek a pak ho nekdo koupil. Mne to prijde prilis rozumne verit tomu,
ze se to nebude opakovat a riskovat kvuli sexy nazvu neco, co kdosi
jaksi posklada.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz