r0nin, BitchX pod userem apache

Annath groups annath_groups na blacksuns.net
Úterý Prosinec 14 14:24:09 CET 2004

To me samosebou napadlo jako prvni a vedu to v patrnosti, ale nenasel jsem
nic moc informaci, muzete mi o tom rici neco blizsiho?
Dik PSp.

> Backdoor

> IRC klient.

natahnul a spustil pres php, ale nevim to jiste a predevsim si nejsem
vubec jisty, co tam delaly. Nemate nekdo napad ci zkusenost?

> Mate to hackly, mozna jen na usera pod kterym bezi apache. Pravdepodobne
tam mate nejake spatne naprogramovane skripty a jeste hur nastavene PHP.