r0nin, BitchX pod userem apache

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Prosinec 14 14:49:23 CET 2004

On Tue, 14 Dec 2004, Annath groups wrote:

> To me samosebou napadlo jako prvni a vedu to v patrnosti, ale nenasel
> jsem nic moc informaci, muzete mi o tom rici neco blizsiho?

1) prosim, quotujte maily nejak aby se pak v tom dalo s rozumnym usilim
dohledat co byla puvodni zprava a co je novy text

2) Takhle z fleku se da skutecne jen tezko neco rict, ze. Proste tam mate
nekde neco spatne. Mate v PHP zapnuty safe mode? Mate zakazane otevirani
URL funkcemi fopen(), include(), require(), apod? Mate upgradovany
mod_ssl? PHP? ...

--
JiKos.