problem se spravou uloh v CUPS

Stehlik Tomas stehlik na oaza-net.cz
Úterý Prosinec 14 14:48:21 CET 2004

Dobry den,

v CUPS jsem absolutni zelenac, ale podarilo se mi ho nejakym zpusobem nastavit a byl jsem zvykly na to, ze se pripojim na port 631 a dokazu napr. smazat ulohy. Pravdepodobne po aktualizaci, ale je mozne ze se v tom i nekdo hrabal nastala situace, ze pokud dam "administration tasks" tak mi vyhodi hlasku "this server could not verify that you are authorized to access the resource". Problem je, ze tu mam takovou zvlastni tiskarnu a tak jednou tydne je potreba smazat vsechny ulohy, ktere se "zaseknou" a pak to zase tiskne. Ted mi tam zustaly 4 ulohy a nemuzu je smazat, napise mi to "client-error-not-found".

Dokazete mi prosim nekdo pomoct? Diky

System Red Hat Enterprise Linux 3

Prikladam relevantni konfiguraci.

Diky