Schuze

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Středa Prosinec 15 11:13:39 CET 2004

Jan Marek wrote:

> ale to pak potrebujes notebook s poradnou baterkou... Co bys tam
> asi tak delal, kdyz je jen hlidas? :-))

Moje zkušenost je taková, že při hlídání ročního syna na pískovišti není
čas absolutně na nic, protože se dožaduje rodiče ve vzdálenosti
maximálně dvou metrů. Počítač naštěstí za příliš zajímavý nepovažuje -
jedinou věcí, která na něm stojí za zmínku, jsou svítící diody, a
repráčky, ze kterých se dá pustit hudba.

Mimochodem, abychom se trochu přiblížili k linuxu, zkoušel jste někdo
seznamovat dítě (gramotné) s příkazovým řádkem? Mám totiž trochu obavy z
toho, že když seznamování s počítačem zahájím nějakou hrou, malováním
apod., dítě zjistí, že je to úžasná zábava, a jednak nebude chtít dělat
nic jiného, jednak ho vůbec nenapadne zjišťovat, co všechno se dá na
počítači dělat kromě hraní, popř. brouzdání po webu.

--
Pavel Kraus
CAA CR