Schuze

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Prosinec 15 11:20:14 CET 2004

Pavel Kraus wrote/napsal:
: Mimochodem, abychom se trochu přiblížili k linuxu, zkoušel jste někdo
: seznamovat dítě (gramotné) s příkazovým řádkem? Mám totiž trochu obavy z
: toho, že když seznamování s počítačem zahájím nějakou hrou, malováním
: apod., dítě zjistí, že je to úžasná zábava, a jednak nebude chtít dělat
: nic jiného, jednak ho vůbec nenapadne zjišťovat, co všechno se dá na
: počítači dělat kromě hraní, popř. brouzdání po webu.

   Asi jsem byl divné dítě, ale mne v 10 letech mnohem více fascinovalo,
že ten počítač poslouchá a dělá co chci (asi absence domácího zviřátka?).
A tak jsem si ještě na PMD85 hrál s Basicem a kreslil (SCALE, LINE,
PLOT, AXIS). Hraní her mne nějak neoslovovalo.

   Joj, to byly časy

Věroš Kaplan

PS: Sháním PMD85-2 i bez zdroje (ten mám).
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster