PHP4 na Debianu

Sv. Patrick sv.patrick na seznam.cz
Středa Prosinec 15 15:17:38 CET 2004

Zdravim.

Presel jsem z RedHatu na Debian a mam ted problem s instalaci PHP4.
Puvodne jsem tam nainstalova apache2, ale pak jsem to odinstaloval a
uz mi to nejde nainstalovat znovu a pise to chybu pri konfiguraci
apache2-mpm-worker:
Setting up apache2-mpm-worker (2.0.52-2.backports.org.1) ...
This module does not exist!
dpkg: error processing apache2-mpm-worker (--configure):
 subprocess post-installation script returned error exit status 1
 apache2-mpm-worker

Pokud by nekdo vedel, co s tim, budu rad, ale zatim jsem to vyresil
tim, ze jsem tam dal apache 1.3.26.
Ale ted bych tam rad dostal php4, jenze apt-get mi tvrdi, ze chce
instalovat verzi 4.1.2, coz nechci kdyz nejnovejsi verze je 4.3.9?
Nevite nekdo, kde sezenu nejnovejsi verzi i s beznymi moduly (mysql,
gd, ...)?
Mozna by nebylo spatne, kdyby se dal sehnat i novejsi apache 1.3.32.

Diky za radu.

Patrick.