PHP4 na Debianu

Milan Jurik M.Jurik na sh.cvut.cz
Středa Prosinec 15 15:26:21 CET 2004

Preji prijemny den,

  cerstve udrzovane balicky pro PHP4 jsou k dispozici v externim
repository na www.dotdeb.org
  K Apache2 vs. PHP4 vs. Debian, vyhybejte se tomu, co to jde. Skutecne
potrebujete cerstvou verzi? Existuji minimalne dve repository s balicky
pro tuto kombinaci, ale ani jedno nelze povazovat za optimalni.
  Co Vam chybi v Apache 1.3.26 s bezpecnostnimi opravami?
  S pozdravem

        Milan Jurik