Odesilani posty z lokalniho Sendmailu

Martin Och martin na och.cz
Čtvrtek Prosinec 16 01:17:11 CET 2004

Dobry vecer.

Narazil jsem na zvlastni chovani jednoho cerstve nainstalovaneho Sendmailu.
Pokud na tomto stroji, napriklad via OpenWebMail aplikci odeslu postu,
v logu sendmailu vidim zaznam:
sendmail[8710]: iBFNedvx008710: from=..... relay=localhost [127.0.0.1]
Coz bych povazoval za OK, jenze, mi to MX domeny kam mail posilam vrati:
sendmail[8712]: iBFNedvx008710: ... dsn=4.0.0, stat=Deferred: Invalid argument

Cely problem je IMHO v te IP adrese localhostu, protoze pokud udelam v /etc/hosts
1.2.3.4 localhost
(to 1.2.3.4 je verejna IP toho stroje se sendmailem),
tak posta bez problemu odejde, a je dorucena...

Nemyslim si, ze by to bylo ciste reseni, ale nemuzu prijit na to, jakou feature
v sendmail.mc zapnout, resp. vypnout. Na webu jsem nenasel nic, co by me pomohlo.

Diky vsem za odpoved.

--
Martin Och