Spamassassin a spam/ham

Lubomír Klubus lubomir.klubus na orgrez.cz
Čtvrtek Prosinec 16 10:58:46 CET 2004

Dobrý den,
instaloval jsem spamassassin, zapnul bayes filtr, nakrmil ho 200 a více
spamy aby se konečně aktivoval, ale zatím nic.
Pravděpodobně potřebuje ještě tzv. hamy (nejsou spamy, ale spamasassasin je
tak vyhodnotil).
Bohužel zatím se mi nestalo, že by spamassassin něco zařadil že je to spam a
spam to nebyl, takže nevím , kde je mám vzít.
Můžu tam bez nebezpečí vrazit běžnou poštu jako ham i když ji Spamassassin
řadí správně ? Jen yby se mi tozjel tne bayes...

Program spamd je spuštěn s parametry: "-x -u spamd -H /home/spamd -s -a"

Systémový uživatel spamd je členem skupiny spamd a má adresář /home/spamd

/etc/mail/spamassassin/local.cf
    auto_whitelist_path        /var/spool/spamassassin/auto-whitelist
    auto_whitelist_file_mode   0666
    skip_rbl_checks            1
    required_hits	       8
    rewrite_subject	       0
    report_header              1
    use_terse_report           1
    defang_mime                0
    use_razor2                 1
    dns_available              yes
    use_bayes		       1
    bayes_auto_learn           1
    bayes_file_mode            0666

P.S: PATH pro bayes nebylo nutné v tom konfiguračním souboru nastavovat,
vytvořil si co potřeboval  defaultně v adresáři /home/spamd

Lubomír Klubus