ALSA a dva nezavisli uzivatele

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Prosinec 16 15:15:20 CET 2004

Jan Kasprzak wrote:
: Mam zvukovou kartu, ktera zrejme umi 6 kanalu - na kazde pracoviste by mi
: bohate stacily dva kanaly (jde o hudbu, ne o hry). Jde nejak zpusobit,
: abych mel dve zarizeni /dev/dsp a /dev/dsp1 tak, ze fyzicky jedno pujde
: do "front" vystupniho jacku a druhe do "rear"? Je tech 6 kanalu opravdu
: nezavislych, nebo tohle reseni nejde pouzit?
:
	Opet si odpovim sam (resp. odpovedel mi Valor jinym kanalem, diky! :-)
Zakladni zdroj je

http://alsa.opensrc.org/index.php?page=.asoundrc

zbytek z toho asi pujde vycist nekde okolo.

-Y.