Schuze

DalaXi dallinux na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 16 20:17:07 CET 2004

Lubos Dusany wrote:

>Hlasim se do klubu asi divnych deti :)) Prvni pocitac jsem mel ZX
>Spektrum a hry me bavili tak asi 14 dni, pak me zacalo stvat proc to
>funguje tak a tak a pak mi jedna chytra hlava poradila: Kdyz se ti to
>nelibi, napis si to sam, a tim to zacalo ... cca. 14 let, taky prakticky
>bez zviratka :)
>
>Lubos

Sice jsem trosku odrostlejsi dite, ale hrani her je fakt nuda .. nevim,
jak nekoho muze bavit to, ze kdyz zmackne mezernik tak ta virtualni
obluda, co dela zvuky, ze to vypada jak kdyz je ve vetraku nejaka
prekazka, zdechne a on muze pokracovat za roh, kde se setka s dlasi a
furt dokola ...
Mnohem peknejsi a zabavnejsi je to, ze script/program udela to, co chci
a kdyz neudela, tak hledat tu chybku .. pokud to neni uz druhym tydnem,
pak to uz moc funny neni :)
Jo a nesmime zapomenout na kompilaci jadra .. ta je taky skvela :)
Nejakej Doom, atd to nemuze nahradit ...

:)