Schuze

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Prosinec 17 00:07:37 CET 2004

> Sice jsem trosku odrostlejsi dite, ale hrani her je fakt nuda .. nevim,
> jak nekoho muze bavit to, ze kdyz zmackne mezernik tak ta virtualni
> obluda, co dela zvuky, ze to vypada jak kdyz je ve vetraku nejaka
> prekazka, zdechne a on muze pokracovat za roh, kde se setka s dlasi a
> furt dokola ...
> Mnohem peknejsi a zabavnejsi je to, ze script/program udela to, co chci
> a kdyz neudela, tak hledat tu chybku .. pokud to neni uz druhym tydnem,
> pak to uz moc funny neni :)
> Jo a nesmime zapomenout na kompilaci jadra .. ta je taky skvela :)
> [...]
Jsem uz take hodne odrostle dite a celkem sdilim vas nazor. Ovsem zkousel
jste nekdy MS Combat Flight Simulator? Ja se zajimam o letani, ale nemam
(penize) na to, abych si udelal "ridicak" a mohl skutecne letat. Tak si
obcas, prave kdyz uz 3 dny usilovne hledam chybu v programu, pustim
simulator, sestrelim par Messerschmittu v bitve o Britanii a pak uz tu chybu
najdu celkem hned :-)
Jo a co se tyka her na 8-bitakach - neprekonatelni byli Lemmings :-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz