eovlution 2.0 a free/busy

Jan Nemsak janko na janko.sk
Pátek Prosinec 17 21:11:53 CET 2004

Ahojte

S uspechom som pouzivaleval evolution 1.4.x a zistovanie free/busy medzi
uzivatelmi.

Uz som to tu kedysi popisoval ako, v skratke php script v casovom
intervale cita uzovatelske kalendare a generuje z nich subory na web
server v tvare <username>.vfb, link na tento subor ma uzivatel zadanyv
kontaktoch (ku kazdemu kontaktu linka na free/busy server - napr.
http://server/freebusy/jano.vfb, ked niekto planuje stretnutie a vyberie
z kontaktov uzivatela "jano" tak vidi jeho "obsadenost".

No vsetko funguje super, akurat je teraz poziadavka prejst na evolution
2.0, tak sam to zacal testovat, skusil som vsetky verzie 2.0.0 az 2.0.3,
aj som kompiloval zo zdrojakov, aj z distribucie (mandrake) ale ziadna
necita freebusy. Pozeral som v logu web servera, nie je ziaden pristup
na tento subor, takze sa ho evolution nepokusilo ani stiahnut.
Skusil som zmenit protokol z http na webdav, na serveri som  to tiez
spristupnil cez web dav, nepomohlo, tak isto ziadna aktivita ne web
serveri.
Pri planovani vidim casovu os ucastnikov ako "ziadna informacia". Aj je
tam tlacitko "refresh free/busy", to tiez nereaguje, resp. reaguje ale
nic sa nestane.

Pouzivate niekto evolution 2.0 a fuguje vam free/busy?
Radi by sme na to presli, koli inym novym vymozenostiam, ale toto nas
nepusti.

Dakujem

Jano

--