Slovencina / Cestina v OOo

Michal Rybárik michal na rybarik.sk
Pátek Prosinec 17 22:18:49 CET 2004

zdravim all,

uz dlhsie si neviem rady s nastavenim slovenskeho prostredia v
OpenOffice.org (debian testing). v mojom OOo nie je mozne napisat
vsetky slovenske znaky, napriklad makcen (hacek) zadavny cez deadkey v
nom nefunguje vobec. mozem pouzit len pismena, ktore su v prvom riadku
na klavesnici. ked potrebujem napisat velke pismeno s diakritikou,
musim zapinat caps lock. na druhej strane, v OOo dokazem tusim
stlacenim klavesy pre makcen a nasledne klavesy "c" napisat francuzske
"c" s takym hackom dole. nieco mi hovori ze je tam nastavene zle
narodne prostredie.

prehladal som properties v OOo, kupil som dve OOo knihy, googlil som,
hladal som na dvoch ceskych OOo weboch, a nic, nula bodov, nenasiel
som kde to zmenit. v KDE aplikaciach (kedit, ...) funguje slovencina
ako ma, vratane dead key.

uvitam kazdu radu co vyskusat. v obchodnej korespondencii chybajuce
hacky vyzeraju strasne, a cut'n'paste z keditu tiez nie je ziadny
komfort.

d'akujem :o)

--
s pozdravom