ssl a Utlouk

JaV jardaz na hades.cz
Sobota Prosinec 18 10:22:29 CET 2004

Dobry den vsem

mam jeden problemek a snad to ma nekdo vyreseno ke sve spokojenosti...

Posta prez pos3s mi funguje skvele. Jenze ja pouzivam Thunderbirda. Tomu
stacilo jednou rici, aby si vzal od serveru jeho certifikat a je pohoda.

Jenze, a tu je ten problem, <Utlouk> a zbytek uzivatelu.. :-((

Jak mu rici, aby ten certifikat pouzival take. Sice neni opodepsany
1.CA., ale to by mi az tak nevadilo. Jen ho do toho utlouka dostat.

Priznam, ze Internet moc neporadil. Sned jen to, nechat si to podepsat
nejakou CA. A to mi za to zase tak moc nestoji...

Jeste jednou dekuji

s pozdravem JaV