ssl a Utlouk

Petr Špatka spatkalnx na luzanky.cz
Sobota Prosinec 18 13:03:00 CET 2004

> Posta prez pos3s mi funguje skvele. Jenze ja pouzivam Thunderbirda.
> Tomu stacilo jednou rici, aby si vzal od serveru jeho certifikat a je
> pohoda.
>
> Jenze, a tu je ten problem, <Utlouk> a zbytek uzivatelu.. :-((

Najdi si prislusny *.pem soubor s klicem a certifikatem. Z neho udelej
kopii *.crt a vymaz klic (cast oznacena PRIVATE KEY). Pak toto prenes na
masinu s windows, prave tlacitko, nainstalovat certifikat, rucne zadat
umisteni, vybrat duveryhodna korenova certifikacni autorita,
nainstalovat. (pisu po pameti - ty volby jsou tak nejak priblizne
nazvany). Pak uz by MS produkty meli s ssl serverem domluvit.

Petr Spatka