htpasswd

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Prosinec 18 23:13:44 CET 2004

Priznavam predem, ze jsem nehledal, protoze ani nevim kde a co ;-)
Pouzivam htpasswd pro generovani seznamu hesel do zabezpecenych stranek a
nutne potrebuji, aby se login skladal ze dvou casti a na prvni pohled to
bylo okem zrejme. Rekneme, ze jde o UZIVATELE a DOMENU. Login by tedy mel
vypadat nejak takhle (v poradi jak se mi nejvic libi):
uzivatel.domena
    nebo
uzivatel-domena
    nebo
uzivatel_domena
Pred casem tu bezela debata o tom, ze nektere distribuce Linuxu neumoznuji
napriklad nazev uzivatele, ve kterem je tecka. Tak me zajima, jak to je v
pripade htpasswd (ruzne verze na ruznych distribucich) a co na to rikaji
ruzne verze Apache. Ja sam mam RH7.3 a Apache 1.neco (co byl v nem) a tam
jdou vsechny 3 tvary loginu. Jenze kdyz uz to ted tvorim, tak bych rad, aby
to behalo pokud mozno vsude (na linuxu).
Vite nekdo prosim o tom, ze by na vasi distrubuci/apachovi nektery z tech
tvaru nefungoval?
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz