htpasswd

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Pondělí Prosinec 20 07:02:13 CET 2004

On Sat, 18 Dec 2004, Petr Vileta wrote:
> Priznavam predem, ze jsem nehledal, protoze ani nevim kde a co ;-)
> Pouzivam htpasswd pro generovani seznamu hesel do zabezpecenych stranek a
> nutne potrebuji, aby se login skladal ze dvou casti a na prvni pohled to
> bylo okem zrejme. Rekneme, ze jde o UZIVATELE a DOMENU. Login by tedy mel
> vypadat nejak takhle (v poradi jak se mi nejvic libi):
> uzivatel.domena
>     nebo
> uzivatel-domena
>     nebo
> uzivatel_domena
> [...]
Jednou jsem si htpasswd upravoval z podobnych duvodu a muj zaver byl ten,
ze krome dvojtecky tam muzes mit co chces.
Viz zdrojaky htpasswd.
Ostatne to omezeni na jinych distribucich je spis kvuli vecem typu
adduser a klikacim nastrojum.

                             Karel Dudasek