dalsi nahrada za Adobe Photoshop

pavel pavel na ogi.cz
Neděle Prosinec 19 13:25:33 CET 2004

Zdravim,
dneska jsem narazil na http://pixel32.box.sk

Ja osobne s grafikou moc nedelam a kdyz, tak jsem stejne ztracen v GIMPu jako
v cemkolic jinem ;), ale pro milovniky Adobe Photoshop by to mohlo byt
zajimave.

Vzhled je hodne podobnej, cena sestinova, funkcnost neumim porovnat, ale
urcite pomer odpovida cene ;) Pocitam ze 90% uzivatelu Photoshopu si v pohode
vystaci.

Je to multiplatformni, pochopil-li jsem dobre, zakoupena licence se muze
pouzit pro instalaci na win i linuxu. (dalsi sw, na kterej je mozne win
uzivatele naucit, takze si po prechodu niceho nevsimnou ;))

p.

p.s. Chtel jsem to pridat do db sw na linuxsoft.cz, protoze me otravuje ze je
na prvnim miste totalne nepouzitelna polo-wine konverze CorelPhotoPaintu,
bohuzel jsem nepochopil jak. Pls ujmete se toho nekdo.

--
Pavel Vrany
http://ogi.cz/