nefunkcni usb po kompilaci kernelu

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Neděle Prosinec 19 16:23:14 CET 2004

On Sun 19. of December 2004 16:28, Pavel Hájek wrote:
> [...]
Viz nize.

[cut]

> Mel jsem podobny problem po kompilaci noveho kompilaci jadra. Misto
> /dev/sdx to nyni mountuji jako /dev/ub/a/part1

To se mi zda je spatne. To Vam dela, kdyz zaskrtnete v device
drivers/block devices/low performance USB block device. A u me to pak
opravdu bylo low performance, protoze s usb2 diskem jsem se nedostal
prez 64 kiB/sec.

Me pomohlo NEpouziti "low performance USB block device".

--
Pavel Benisek