nefunkcni usb po kompilaci kernelu

Pavel Novák lists na innuendo.cz
Neděle Prosinec 19 20:27:08 CET 2004

Pavel Benisek napsal(a):

> To se mi zda je spatne. To Vam dela, kdyz zaskrtnete v device
> drivers/block devices/low performance USB block device. A u me to pak
> opravdu bylo low performance, protoze s usb2 diskem jsem se nedostal
> prez 64 kiB/sec.
>
> Me pomohlo NEpouziti "low performance USB block device".

low performace zaškrtnuté nemám, bohužel na tomhle ntb mi usb2 jede
sotva  megovo rychlostí (cca. jako usb1) i na předkopilovaném
distribučním kernelu. Problém je, že teď mi nejede ani tak. :( V /dev/
žádné ub nemám:

or too many mounted file systems
costra na debianntb 13:32 > ls /dev
                                       /usr/src/linux
adsp     dvdrw@     hda9      nflog  ram13   route6      tty     ttyS8
tty19  tty30  tty42  tty54  tty9      vcs2
agpgart  fbsplash   hdc       null   ram14   rtc         ttyS0   ttyS9
tty2   tty31  tty43  tty55  urandom   vcs3
arpd     fb0        initctl|  nvram  ram15   sequencer   ttyS1   tty0
tty20  tty32  tty44  tty56  usersock  vcs4
audio    fd@        input/    port   ram2    sequencer2  ttyS10  tty1
tty21  tty33  tty45  tty57  vcs       vcs5
cdrom@   full       ip6_fw    ppp    ram3    sg0         ttyS11  tty10
tty22  tty34  tty46  tty58  vcsa      vcs6
cdrom0@  fwmonitor  kmem      psaux  ram4    shm/        ttyS12  tty11
tty23  tty35  tty47  tty59  vcsa1     vcs7
cdrw@    hda        kmsg      ptmx   ram5    skip        ttyS13  tty12
tty24  tty36  tty48  tty6   vcsa2     xconsole|
console  hda1       log=      pts/   ram6    snd/        ttyS2   tty13
tty25  tty37  tty49  tty60  vcsa3     xfrm
core@    hda3       loop/     ram0   ram7    sndstat@    ttyS3   tty14
tty26  tty38  tty5   tty61  vcsa4     zero
cpu/     hda5       MAKEDEV@  ram1   ram8    stderr@     ttyS4   tty15
tty27  tty39  tty50  tty62  vcsa5
dnrtmsg  hda6       mem       ram10  ram9    stdin@      ttyS5   tty16
tty28  tty4   tty51  tty63  vcsa6