Problem s konfiguraci site

Petr Šobáň soban na soban.cz
Neděle Prosinec 19 16:33:31 CET 2004

Zdenek Zikan napsal(a):

> To snad nevadi. Davam pak "ifup eth0", coz se IMHO deje i pri startu.

Proč to dělat jednoduše když to jde složitě.

Jinak normálně tam nechte pouze tyto řádky to by mělo stačit:

DEVICE=eth0
BOOTPROTO=dhcp
ONBOOT=yes
TYPE=Ethernet

Teď by toi mělo naběhnout OK

>  >

> Pochybuji o tom, ale vyzkousim to.

Může to dělat nevím přesně v jakém pořadí se ty služby startují zda inicializace
ethx a potom inicializace firewallu nebo obráceně.

A pokud tu sítovku startujete až ručně když je zapnut firewall tak bych to
klidně považoval za možné.

Teď jsem se díval do skriptů takže iptables mají číslo 8 a network 10 takže se
firewall nastaví před spuštěním sítě (což je logické).

Takže skuste firewall vypnout a provést pokus, případně sledujte provoz na síti
zda ten počítač požádá o ip dhcpd.

|    ICQ    179223500                    |