Problem s konfiguraci site

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Neděle Prosinec 19 21:05:38 CET 2004

Petr Šobáň wrote:

> Proč to dělat jednoduše když to jde složitě.

Jedna se o notebook, takze ho mam casto offline a ONBOOT=yes akorat
zdrzuje pri startu. Takze proto.

> Jinak normálně tam nechte pouze tyto řádky to by mělo stačit:
>
> DEVICE=eth0
> BOOTPROTO=dhcp
> ONBOOT=yes
> TYPE=Ethernet
>
> Teď by toi mělo naběhnout OK

Bohuzel. Sice to opet nabehlo, ale s DNS to porad, zda se, nekomunikuje.

> Může to dělat nevím přesně v jakém pořadí se ty služby startují zda
> inicializace ethx a potom inicializace firewallu nebo obráceně.
>
> A pokud tu sítovku startujete až ručně když je zapnut firewall tak bych
> to klidně považoval za možné.
>
> Teď jsem se díval do skriptů takže iptables mají číslo 8 a network 10
> takže se firewall nastaví před spuštěním sítě (což je logické).

Vyzkousel jsem deaktivovat firewall (pres system-config-securitylevel),
neuspesne.

> Takže skuste firewall vypnout a provést pokus, případně sledujte provoz
> na síti zda ten počítač požádá o ip dhcpd.

Muzete popsat jak? Jsem zatim newbie a jeste mi tece mliko po brade ;-)

Diky, Zdenek Zikan