hardware pro amd64 a Linux

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Pondělí Prosinec 20 11:10:02 CET 2004

pp wrote:

>Chtela bych si nechat postavit pocitac s procesorem amd64 patice 754.
> [...]
Mam doma dost podobnou vec. MB MSI K8N Neo Platinum (s754), A64 3000+ a
nVidia FX5900XT. Poustim na tom Fedora CORE 3 (drive v2) a jsem naprosto
spokojen. S ovladaci od nVidie si nemusite delat starosti, jsou dobry
(mam CRT monitor). Cipset nVidia nForce 3 ma vybornou integrovanou
gigabitovou sitovku, ktera nezere pasmo na PCI sbernici <neovereno>a ma
velmi nezke latence</neovereno>.

Libor