hardware pro amd64 a Linux

petr.kristan na epos.cz petr.kristan na epos.cz
Pondělí Prosinec 20 08:13:31 CET 2004

On Sun, Dec 19, 2004 at 08:59:18PM +0100, Jan Kasprzak wrote:
> Dalibor Straka wrote:
> : On Sun, Dec 19, 2004 at 07:29:15PM +0100, Michal Kubecek wrote:
> : > On Sun, Dec 19, 2004 at 05:19:57PM +0100, pp wrote:
> : > > Chtela bych si nechat postavit pocitac s procesorem amd64 patice 754.
> : >
> : > Především bych doporučoval zvážit, jestli by nebylo vhodnější zvolit
> : > socket 939. Není o tolik dražší, umí toho víc (hlavně dual channel řadič
> : > pamětí) a se socketem 754 se do budoucna počítá už jen pro Semprony.
> : >
> [...]

Moje rec.

Kdyz dojde na nutnost upgrade. Cca 2 roky, tak se stejne uz ty procesory
co by pasovaly do dany desky davno nedelaji. I kdyz napr. SocketA mel
dlouhou vydrz, stejne se delaly pocesory s ruznym FSB a diky zamcenemu
nasobici se stejne pro upgrade do starych desek nedaly pouzit.

Jinak to MSI Neo .... mam v praci a linux beha vpohode. Na OpenGL asi
radeji Nvidii.

Petr

--
Ing. Petr Kristan