fly simulator

Pavel Prchal prchal na dup.cz
Pondělí Prosinec 20 11:53:22 CET 2004

Dd.
Pavel Benisek napsal(a):

> Bez OpenGL akcelerovaneho hw to asi nerozchodim ze? :(

Ne.

Ma to jeste hodne much, slozitou konfiguraci a ne vzdy funkcni funkcnost.
Mam hloupy Flight Unlimited II za 199./K a neda se to srovnavat. Vcetne
simulace radioveho provozu. Kdyz si u FU sednete do Beach Barona a
nahodite oba motory a slysite ten akord, zadna zenska s milostnymi
navrhy na vanocni uklid Vas od kniplu nedostane.

Snazil jsem se trebas u Flightgear rozchodit, tedy rozletat :-) vetron,
ale bezuspesne.

Zdravi PP.