fly simulator

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Pondělí Prosinec 20 13:11:31 CET 2004

Dobry den.

Pavel Prchal napsal(a):

> Ma to jeste hodne much, slozitou konfiguraci a ne vzdy funkcni funkcnost.
> Mam hloupy Flight Unlimited II za 199./K a neda se to srovnavat. Vcetne
> simulace radioveho provozu. Kdyz si u FU sednete do Beach Barona a
> nahodite oba motory a slysite ten akord, zadna zenska s milostnymi
> navrhy na vanocni uklid Vas od kniplu nedostane.

To jiste :) ale tady se jednalo o linuxovy sim

> Snazil jsem se trebas u Flightgear rozchodit, tedy rozletat :-) vetron,
> ale bezuspesne.

Zkousel jsem ostatni letadla krome Cessny a ani jedno nedosahuje jeji
kvality - provedeni kokpitu (tedy bral jsem zakladni instalaci). Letovy
provoz take nic-moc  (spis nic nez moc :) ) Na druhou stranu je mozne
programu "vnutit" pres prikazovou radku dost parametru ktere Vam upravuji
zobrazovani, vyber letiste....

Shrnuto - pomer vykon/cena vyborny, ale ma to sve mouchy. Instalace pres
bin. balicky je v pohode ale pokousel jsem se to asi pred rokem kompilovat
  a po zkompilovani vsech moznych knihoven to pak v zaverecne prekladani
vlastniho programu vyhodilo nejakou hlasku o ddynamickem pocasi a
chybejicim parametru  u --configure a prtoze jsme nad tim stravil asi
pulden, tak uz jsem na to nemel naladu :) (a hlavne cas :)))

Mirek Zidek