supermount automount magicdev udev ?????

Pavel Novák lists na innuendo.cz
Úterý Prosinec 21 02:26:17 CET 2004

Zdravím,
používám Debiana s vanillou kernelem a rád bych, aby se mi cdromka po
zasunutí cédéčka sama přimountovala a při vysunutí za odmountovala.
Podobně připojím-li usb klíčenku, usb disk či jiné zařízení, aby si to
vytvořilo přislušný adresář a do něj to připojilo. Dále u známých
zařízení (např. mého usb disku) se to připojovalo stále do stejného
adresáře (např. podle seriového čísla zařízení).

Jenže těhle nástrojů jsem si vygoogloval hned několik a netuším, který z
nich ke své plné spokojenosti použít, takže bych se rád zeptal, s čím
máte (dobrou) zkušenost vy?

Dle všeho se udev hodí právě na ta známá usb zařízení a v /dev si mohu
vytvořit pro ně pevný alias, automount zdá se použitelný pro změnu pro
cdrom... ale nelze to vyřešit komplexněji a jednodušeji?

--
Díky,

Pavel Novák