supermount automount magicdev udev ?????

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Úterý Prosinec 21 10:45:17 CET 2004

Pavel Novák wrote:

> ZdravĂ­m,
> používám Debiana s vanillou kernelem a rád bych, aby se mi cdromka po
> zasunutí cédéīka sama přimountovala a při vysunutí za odmountovala.
> Podobně připojím-li usb klíīenku, usb disk īi jiné zařízení, aby si to
> vytvořilo přislušný adresář a do něj to připojilo. Dále u známých
> zařízení (např. mého usb disku) se to připojovalo stále do stejného
> adresáře (např. podle seriového īísla zařízení).
>
> Jenže těhle nástrojů jsem si vygoogloval hned několik a netuším, který z
> nich ke své plné spokojenosti použít, takže bych se rád zeptal, s īím
> [...]

	Dost těľko. Na CD-ROM (pomoci CD-ROM mechaniky :-) toho moc nezapisete.
Na obecne USB se zapisuje relativne bezne. Mezi zarizenim a OS je CACHE.
CACHE se zapisuje (zpravidla :-) az prikazem UMOUNT => kdyz USB vyrvete
bez odmontovani, tak pristi pripojeni je (nekdy :-) mozne az po mkfs (na
WhoKnosw po FORMAT F: :-).

	Ales

Daląí informace o konferenci Linux